Leírás és Paraméterek
Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 20L
Eni i-Sigma Special TMS 10W-40
motorolaj
Általános információ:
Az Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 modern, szintetikus technológiával készült, alacsony hamutartalmú, nagyteljesítményű, üzemanyag-takarékos, hosszú csereperiódusú, többfokozatú haszongépjármű motorolaj, kifejezetten a legmodernebb - kipufogógáz utókezelő rendszerekkel szerelt - (EURO V-VI) haszongépjárművek részére. Használható gázmotorral szerelt járművekhez is.
Termék előnyei:
- Az Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 ún. alacsony hamutartalmú (low SAPS) - Sulphated Ashes, Phosphorus, Sulphur- motorolaj, ami garantálja a korszerű kipufogógáz utókezelő rendszerekkel való kompatibilitást és ezáltal ezen rendszerek hosszú idejű problémamentes működését.
- A hagyományos dízelmotor olajokhoz képest üzemanyag megtakarítást biztosít.
- Az Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 motorolaj alkalmazása a következő előnyökkel jár:
- Maximális kopás elleni védelem, ezzel összefüggésben kiváló hidegindítási tulajdonságok. Teljes furat-tükrösödés elleni védelem, a turbófeltöltő védelme a lerakódások ellen. Alacsony olajfogyasztás és csekély illékonyság.
- Gyors körülolajozás és egyben maximális kenési biztonság a legnagyobb teljesítmény esetén is. Kiváló motortisztító és lerakódás gátló hatás.
- A motor kopások elleni védelme a teljes motorélettartam alatt.
Műszaki adatok:
SAE - fokozat |
|
10W-40 |
Viszkozitás 100 oC-on |
mm2/s |
14,4 |
Viszkozitás 40 oC-on |
mm2/s |
98 |
Viszkozitás -25 oC-on |
mPa.s |
6100 |
Viszkozitási index |
|
150 |
Lobbanáspont C O C |
oC |
230 |
Folyáspont |
oC |
-42 |
Sűrűség 15 oC-on |
kg/m3 |
860 |
Specifikációk:
- ACEA E6, E7
- API CI-4
- MB 228.51
- MAN M 3477, 3271-1
- VOLVO VDS-3
- MTU type 3.1
- Cummins CES 20076/20077
- Renault RVI RLD-2
- DEUTZ DQC-IV-10 LA
- MACK EO-N
Felhasználás | Motorolaj |
Viszkozítás | 10w-40 |
Kiszerelés | 20L |