Leírás és Paraméterek
Eni i-Sigma Special TMS Limited Edition 10W-40 170kg Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 motorolaj Általános információ: Az Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 modern, szintetikus technológiával készült, alacsony hamutartalmú, nagyteljesítményű, üzemanyag-takarékos, hosszú csereperiódusú, többfokozatú haszongépjármű motorolaj, kifejezetten a legmodernebb - kipufogógáz utókezelő rendszerekkel szerelt - (EURO V-VI) haszongépjárművek részére. Használható gázmotorral szerelt járművekhez is. Termék előnyei: Az Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 ún. alacsony hamutartalmú (low SAPS) - Sulphated Ashes, Phosphorus, Sulphur- motorolaj, ami garantálja a korszerű kipufogógáz utókezelő rendszerekkel való kompatibilitást és ezáltal ezen rendszerek hosszú idejű problémamentes működését. A hagyományos dízelmotor olajokhoz képest üzemanyag megtakarítást biztosít. Az Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 motorolaj alkalmazása a következő előnyökkel jár: Maximális kopás elleni védelem, ezzel összefüggésben kiváló hidegindítási tulajdonságok. Teljes furat-tükrösödés elleni védelem, a turbófeltöltő védelme a lerakódások ellen. Alacsony olajfogyasztás és csekély illékonyság. Gyors körülolajozás és egyben maximális kenési biztonság a legnagyobb teljesítmény esetén is. Kiváló motortisztító és lerakódás gátló hatás. A motor kopások elleni védelme a teljes motorélettartam alatt. Jellemző paraméterek: SAE - fokozat 10W-40 Viszkozitás 100 oC-on mm2 /s 14,4 Viszkozitás 40 oC-on mm2 /s 98 Viszkozitás -25 oC-on mPa.s 6100 Viszkozitási index 150 Lobbanáspont C O C oC 230 Folyáspont oC -42 Sűrűség 15 oC-on kg/m3 860 Specifikációk és jóváhagyások ACEA E6, E7 API CI-4 MB 228.51 MAN M 3477, 3271-1 VOLVO VDS-3 MTU type 3.1 Cummins CES 20076/20077 Renault RVI RLD-2 DEUTZ DQC-IV-10 LA MACK EO-N
Felhasználás | Motorolaj |
Viszkozítás | 10w-40 |
Kiszerelés | 170KG |