Leírás és Paraméterek
Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 205L
Eni i-Sigma Special TMS 10W-40
motorolaj
Általános információ:
Az Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 modern, szintetikus technológiával készült, alacsony hamutartalmú, nagyteljesítményű, üzemanyag-takarékos, hosszú csereperiódusú, többfokozatú haszongépjármű motorolaj, kifejezetten a legmodernebb - kipufogógáz utókezelő rendszerekkel szerelt - (EURO V-VI) haszongépjárművek részére. Használható gázmotorral szerelt járművekhez is.
Termék előnyei:
- Az Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 ún. alacsony hamutartalmú (low SAPS) - Sulphated Ashes, Phosphorus, Sulphur- motorolaj, ami garantálja a korszerű kipufogógáz utókezelő rendszerekkel való kompatibilitást és ezáltal ezen rendszerek hosszú idejű problémamentes működését.
- A hagyományos dízelmotor olajokhoz képest üzemanyag megtakarítást biztosít.
- Az Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 motorolaj alkalmazása a következő előnyökkel jár: Maximális kopás elleni védelem, ezzel összefüggésben kiváló hidegindítási tulajdonságok.
- Teljes furat-tükrösödés elleni védelem, a turbófeltöltő védelme a lerakódások ellen.
- Alacsony olajfogyasztás és csekély illékonyság.
- Gyors körülolajozás és egyben maximális kenési biztonság a legnagyobb teljesítmény esetén is.
- Kiváló motortisztító és lerakódás gátló hatás.
- A motor kopások elleni védelme a teljes motorélettartam alatt.
Jellemző paraméterek:
- SAE - fokozat 10W-40
- Viszkozitás 100 oC-on mm2 /s 14,4
- Viszkozitás 40 oC-on mm2 /s 98
- Viszkozitás -25 oC-on mPa.s 6100
- Viszkozitási index 150
- Lobbanáspont C O C oC 230
- Folyáspont oC -42
- Sűrűség 15 oC-on kg/m3 860
Specifikációk és jóváhagyások
- ACEA E6, E7
- API CI-4
- MB 228.51
- MAN M 3477, 3271-1
- VOLVO VDS-3
- MTU type 3.1
- Cummins CES 20076/20077
- Renault RVI RLD-2
- DEUTZ DQC-IV-10 LA
- MACK EO-N
Felhasználás | Motorolaj |
Viszkozítás | 10w-40 |
Kiszerelés | 205L |
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.